Другите търсят още
- най-нови
- най-популярни
- най-евтини
- най-скъпи
Разнасяне на брошури /кратко описание/
Все повече фирми разчитат на разнасянето на брошури като начин за разпространение и популяризиране на рекламна информация. Разнасянето на брошури се осъществява предимно от млади и енергични хора, които избират стратегически оживени места, като натоварени пътни артерии, спирки на градския транспорт, метростанции, паркинги, търговски центрове, дори задръствания, чакални на гари и кинокомплекси. Причината все повече фирми да разчитат на разнасянето на брошури обаче е тяхната ефективност. Разнасянето на брошури гарантира, че осъществяването на личен контакт с потенциалните клиенти и предаване им на хартиен носител, в който са посочени всички начини за връзка с фирмата, дори и карта на магазина, офиса и т.н.
Разнасянето на брошури може да бъде и не толкова лично, когато то се осъществява на безадресен принцип. Безадресното разнасяне на брошури е сред предпочитаните начини за предаване на рекламно послание на точно определен кръг с клиенти, когато фирмата реши да насочи вниманието си към точно определен географски район, квартал, област или др.
Безадресното разнасяне на брошури, както и раздаването им са ефективни, но пред
възложителите стои въпросът има ли все пак начин за контролиране на провежданата по този начин рекламна кампания. Все повече фирми, занимаващи се с разнасянето на брошури, предлагат на клиентите си възможността да заснемат процеса на раздаване или безадресно разнасяне на рекламните материали, за да са сигурни клиентите, че работата е свършена качествено и рекламата е достигнала до онези, за които е била предназначена.