- Цена: 1 100 лв
- Направи оферта
- Наблюдавай
- Изпрати съобщение
- Съобщи за проблем
- Локация
Търговец
- Локация:София
- Подател:Анонимен(Изпрати съобщение)
- Уеб Страница:-
Спецификация
- Сфера на дейностСчетоводство/Одит
- ДлъжностОперативен счетоводител
- Ниво на квалификацияАдминистративен и помощен персонал
- ОбразованиеВисше
- ПрофилИкономика
- ПолЖена
Възраст на кандидатите
- Първи езикБългарски
- Втори езикАнглийски
Описание
Счетоводна кантора Бенефин търси да присъедини към екипа си млада, отговорна и мотивирана личност с намерения за дългосрочно развитие в областта на счетоводството и ТРЗ при следните условия:
Основни задължения и отговорности на кандидата:
1. Ежедневно съставя, обработва и архивира в хартиен и/или електронен архив първични документи, в т. ч. : фактури и известия към тях, протоколи по ЗДДС, банкови извлечения, заповеди за командировки, касови ордери.
2. Изготвя ДДС декларации и VIES.
3. Изготвя индивидуални месечни справки за клиентите на кантората.
4. Извършва финансови анализи и прогнози на икономически показатели на клиентите на кантората.
5. Участва в процеса на годишно счетоводно приключване и изготвяне на годишни финансови и статистически отчети.
6. Участва в данъчни проверки и ревизии на клиенти на кантората.
7. Съставя и подава статистически отчети за целите на НСИ и на БНБ.
8. Изготвя и поддържа трудови досиета на персонала, в т. ч. : трудови договори, допълнителни споразумения към тях, декларации, служебни бележки и удостоверения, заповеди за освобождаване и трудови книжки на работници и служители.
9. Изготвя ведомости за заплати и рекапитулации. Подава по електронен път осигурителни декларации в НАП, както и болнични листове, заявления и декларации в НОИ.
10. Начислява работни заплати и осигурителни вноски.
11. Съставя платежни нареждания за осигурителни вноски, данъци и други регулярни задължения на клиентите на кантората - на хартиен носител или чрез електронно банкиране.
12. Кореспондира чрез ел. поща на български и/или английски език с определените контактни лица от клиентите на кантората, както и с НАП, НОИ и обслужващите банки.
Професионални изисквания към кандидата:
1. Висше икономическо образование - ОКС бакалавър или ОКС магистър.
2. Владеене на английски език на работно ниво.
3. Познаване на софтуерните приложения на Микроинвест Делта Про, ТРЗ и ЛС Про и Склад Про ще се счита за предимство.
4. Много добра компютърна грамотност – Excel, Word, Internet.
5. Базови познания на нормативната уредба на счетоводството – Закон за счетоводството и Национални счетоводни стандарти.
6. Базови познания в областта на данъчното законодателство – ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ.
7. Базови познания в областта на трудовото и осигурителното законодателство – КТ, КСО, ЗЗО и приложимите подзаконови нормативни актове.
8. Практически опит в областта на счетоводството и ТРЗ - не е задължителен, но ще се счита за предимство.
Личностни изисквания към кандидата:
1. Организираност и прецизност с внимание към детайлите.
2. Аналитично мислене.
3. Мотивираност за професионално разрешаване на казуси.
4. Конфиденциалност и лоялност.
5. Умения за работа в екип.
Счетоводната кантора предлага:
1. Дългосрочни трудови взаимоотношения на пълен работен ден.
2. Възможности за професионално развитие.
3. Благоприятна работна среда в млад и позитивен екип от професионалисти.
4. Мотивиращо възнаграждение, съобразено с индивидуалните постижения.
5. Два пъти годишно допълнителни възнаграждения в зависимост от постиженията на екипа.
6. Социални придобивки - застраховка трудова злополука, карта за градския транспорт.
Всички данни, предоставени от Вас доброволно, ще бъдат обработвани единствено за целите на настоящия подбор и в пълно съответствие с изискванията на Регламент (EC) 2016/679, Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати!