- Цена: 3 200 лв
- Наблюдавай
- Изпрати съобщение
- Съобщи за проблем
Още Мои Обяви (29)
Търговец
- Локация:Ботевград
- Подател:Анонимен (Изпрати съобщение)
- Уеб Страница:http://easyconsultbg.com/
Описание
Имате ли опит в туристическата индустрия? Искате ли почивните Ви дни да са безплатни и да постигнете перфектния баланс между работа и личен живот? Присъединете се към една от водещите световни организации за бизнес пътувания!
Easy Consult е най - бързо развиващата се българска компания за подбор на персонал на пазара, фокусирана върху търсенето на експерти и мениджмънт в широк спектър от индустрии и работни места. Екипът ни е посветен на идеята да предоставя навременни и персонализирани услуги на клиентите – едни от най - известните и предпочитани работодатели в страната.
От името на един от нашите клиенти търсим специалист по бизнес пътувания с немски език, който да се присъедини към екипа им. Ако сте човек, който се интересува от сферата на туристическата индустрия и BPO сферата, моля, продължете да четете тази обява за работа.
Какво ще правите:
● Ще осигурите висококачествена грижа за клиентите на бизнес пътници, които започват пътуване по целия свят;
● намиране на решения за полет, хотели, пътувания с влак и след това преди и по време на техните бизнес пътувания;
● Вашата помощ ще гарантира, че летят с лекота, ще пристигнат свежи за срещи и ще се върнат у дома навреме за своите семейство и приятели;
● Участвайте в дейности, предназначени да подобрят удовлетвореността на клиентите и бизнес представянето;
● Проследяване, документиране и извличане на информация в базата данни за проследяване на повиквания;
Изисквания:
● Владеене на немски език както писмено, така и устно
● Работно ниво на английски език (с основно разбиране на терминологията, свързана с индустрията);
● Работен опит от поне 2 години в сферата на пътуванията, авиокомпаниите, хотелиерството или подобна индустрия е предимство
● Познаване на Travel GDS System (като Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan, Apollo или други
индустриално призната платформа) е силно предимство
● Работният опит в център за обслужване на клиенти е предимство
● Силни телефонни и вербални комуникационни умения, заедно с активно слушане.
● Добро писане и компютърни умения (MS Office приложения)
● Бъдете организирани, притежавайте умения за вземане на решения и аналитични умения
● Екипен играч със страхотно отношение и толерантност към повтаряща се работа в бързо развиващо се, високо производство работна среда;
● За предпочитане е диплома за средно образование и съответен опит;
Фирмата предлага:
● Конкурентна заплата 3200 бруто и пакет възнаграждения;
● Допълнителни 1000 лв. върху договорната такса за възможност за незабавен старт;
● Страхотна бонусна система, свързана с представянето Ви;
● Стандартно работно време от понеделник до петък;
● Светло, модерно и вълнуващо място за работа, с отлични условия за персонал;
● Медицински план, изцяло покрит от компанията;
● Надбавка за транспорт и застраховка Живот;
● Различни възможности за кариерно развитие;
● Годишни събития за награждаване и признание;
● Отпуск;
● Екипни събития. ;
Ако тази възможност звучи привлекателна и подходяща за вас и бъдещото ви кариерно развитие, не се колебайте и кандидатствайте. Изпратете ни автобиографията си на английски език и ние ще се свържем с избраните кандидати възможно най - скоро.
И ако тази работа не е подходяща за вас, но познавате човек, който отговаря идеално на изброените изисквания, моля, споделете връзката или препоръчайте свой приятел и ще бъдете част от нашата програма RAF.
Нашите услуги са безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат конфиденциални. Дейностите по подбор и заетост на Easy Consult се базират на лиценз за подбор на персонал № 2339/ г.