Grad.bg»Търговия»Други Продажби»Катрин Макс - професионалистът в ароматизирането на магазини

Катрин Макс - професионалистът в ароматизирането на магазини

Катрин Макс - професионалистът в ароматизирането на магазини
5 / 5

Търговец

  • Локация:Пловдив
  • Номер на обявата:898316
  • Подател:Боби (Изпрати съобщение)
  • Телефон:070019901
  • Skype:-
  • Уеб Страница:http://www.katrin-max.com

Описание

Ние предлагаме консултация от специалисти, голям избор от системи за ароматизация и над 50 вида аромати. Продуктите на Катрин Макс са произведени от водещи Европейски фирми с дългогодишен опит и история в Арома - маркетинга, Ароматерапията и Аромакологията.
Арома - маркетингът представлява комплекс от дейности, които използват възможностите и влиянието на миризмите в поведението на човека като стимулират неговите покупателни потребности.
Ароматизират се различни помещения със специално подбрани миризми: търговските с цел увеличаване на продажбите, офисните – с цел повишаване работоспособността, обществените – за снижаване на агресията.

Обонянието е първия дистантен рецептор при живите организми, който се е запазил от древността. Чрез обонянието човека възприема огромно количество информация като голяма част от нея прониква в подсъзнанието. Кортикалния център на обонятелния анализатор при човека се намира в най - стария дял на главния мозък – обонятелния мозък. Редом с него се намира и лимбичната система, отговаряща за нашите емоции.
Ето защо, всички миризми са емоционално украсени – те са приятни или неприятни, безразлични миризми не съществуват. Ароматите имат способността да предизвикват мигновена емоционална реакция и оказват върху човешкия организъм непосредствено психологическо и физиологично въздействие
Информацията, възприета с органите на обоняние, оказва най - бързо и непосредствено влияние при вземането на решения, в сравнение с останалите органи на възприятие. .
Съвременните хора все повече помнят миризми, които асоциират с определени марки. Ако една компания успее да свърже душевното състояние на своите потребители с някой аромат, може да пренесе чувството на щастие и върху стоката.
Ако сте Рекламна агенция – използвайте аромат на цветя, който ще направи вашите потенциални клиенти сговорчиви и податливи на вашите внушения.
Ако сте фирма, предлагаща масови продукти (например екскурзии), можете да са доверите на аромат на морски бриз, с който да атакувате аудиторията. Ако пък предлагате мебели – ароматизирайте вашите рекламни материали с дъх на кедър. Рекламирате ли ново заведение – доверете се на аромата на кафе.
Ако сте фирма, предлагаща продукти, свързани с емоцията, трябва да се насочите към ароматите, които предизвикват усещане за щастие и по този начин да прехвърлите това чувство върху вашите продукти. В помощ могат да ви бъдат ароматите на трева, екзотични растения и плодове. Държите ли да предизвикате вашите клиенти към импулсивни покупки, използвайте аромат на грейпфрут. Ако сте фирма, предлагаща специализирани продукти за бебета, можете съвсем спокойно да се доверите на на сладката миризма на бебе. Ароматът на лавандула ще накара вашите клиенти да се отпуснат и да ви се доверят и по - дълго да разглеждат вашата брошура.
Следвайте най - съвременното течение в сферата на рекламата - ароматната реклама и създайте едно цялостно решение, което ще омая вашите клиенти. Доверете се на нашите сътрудници и резултаите нямя да закъснеят.

Рейтинг

2
Общо гласували: 1
50
40
30
21
10
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати
БобиБоби
Регистриран на09.03.11
Последно активен26.07.16