Grad.bg»Уроци, Курсове и Теми»Бизнес Курсове»Обучение по маркетинг и бран мениджмънт

Обучение по маркетинг и бран мениджмънт

Обучение по маркетинг и бран мениджмънт

Търговец

  • Населено място:София
  • Номер на обявата:965568
  • Подател:Агенция Кариера ООД (Изпрати съобщение)
  • Телефон:0888006960
  • Skype:first_bc_bg
  • Уеб Страница:http://www.1bc.bg/

Спецификация

  • НивоНачинаещи
  • Кога започваЮни
  • Вид курсСъботно-неделен
  • Брой часове20

Описание

На 20. 06 и 21. 06 ще се проведе интензивно целодневно обучение по модул " Маркетинг и бранд мениджмънт" . След успешното завършване на обучението всеки участник получава меджународно признат сертификат. Всички участници могат да се възползват от консултантските услуги на преподавателя, задавайки въпроси от личната си практика!

За 1ВС:
1st Business Certificate е бизнес образование за повишаване на квалификацията, разработено от преподавателски екип на Виенския икономически университет.

Обученията на 1st Business Certificate са сертифицирани от TÜV и дават универсални, стандартизирани теоретични и практически познания. Провеждат се от утвърдени преподаватели.

Модулът " Маркетинг и бранд мениджмънт" е за всеки, който иска да овладее основите на маркетинга или да опресни и обогати с примери от съвременната практика познанията си. Участниците се запознават с разнообразни аспекти от маркетинговото планиране както и разглеждат множество казуси, свързани с маркетинга и бранд мениджмънта.

Целта на този образователен модул е участниците да усвоят компетенции, благодарение на които оперативно и отчасти стратегически да подпомагат Маркетинг мениджмънта както и да придобият познания, които да им бъдат от полза в изпълнението на ежедневните ангажименти.

Курсът се провежда в присъствена или в дистанционна форма /чрез нашата платформа за онлайн обучение/.

Част от темите са:
* Основи на маркетинга;
* Стратегически и оперативен маркетинг;
* Разбиране на потребителското поведение;
* Модел на консуматорското поведение;
* Процесът на купуване;
* Проучване сегментите на пазара;
* Маркетингови инструменти;
* Продуктова политика и асортимент;
* Дистрибуционна политика;
* Комуникационна политика;
* Маркетингов микс;
* Бранд мениджмънт;
* Оценяване на качеството;
* Маркетинговият план.

Забележка:
- Присъственият курс стартира при група от минимум четирима души
- Онлайн обучението може да стартира по всяко време, продължителността му зависи изцяло от Вашата ангажираност.


За всякакви въпроси относно предлаганите присъствени или дистанционни обучение:

Рейтинг

2
Общо гласували: 1
50
40
30
21
10
Дай твоята оценка:

Коментари

Изпрати
Агенция Кариера ООДАгенция Кариера ООД
Регистриран на10.02.15
Последно активен13.02.16