- най-нови
- най-популярни
- най-евтини
- най-скъпи


Раздаване на Флаери /кратко описание/
Раздаването на флаери е един от най-популярните начини за разпространение на рекламна информация. Обикновено раздаването на флаери и най-ефективно, когато се осъществява на обществени места, като метрото, по оживените градски улици, в търговски и бизнес центрове, на паркинги и дори в задръстванията, предизвикани от поредните ремонти в големите градове. Раздаването на флаери и листовки е сред най-ефективните методи за реклама и промотиране, защото на практика реклама се осъществява на лично ниво с клиентите и може да се аправи ефективно определяне на целевата аудитория.
Разбира се, редица фирми предпочитат рекламата им да не се осъществява само чрез лично раздаване на флаери, но и чрез безадресното им доставяне до пощенски кутии. Вторият начин е много по-подходящ, когато клиентът има за основна цел за сведе някаква информация с рекламен характер не до точно определен кръг хора, а до широките маси. Предимството на този вид реклама пред медийната реклама например, е че хартиеният носител позволява на клиентите да запазят информация за компанията или магазина, защото на рекламните флаери обикновено фигурират адрес, телефон за контакт, карта на обекта и др.
Раздаването на флаери е предпочитано и от фирми, които държат аудиторията им да бъде избрана по географски принцип - например само в определен район на страната, конкретен квартал. Така тези фирми могат да бъдат сигурни, че новината за отстъпките в техни магазин, за наближаващата разпродажба или за специалните промоции ще достигне до хората, за които е предназначена. Като цяло най-голям успех имат кампаниите, при които раздаването на флаери и безадресното им разпространение се осъществяват едновременно.